loading...
انجمن تخصصی اندروید
آخرین ارسال های انجمن
mzarrin بازدید : 260 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

با سلام

من دارم وبلاگ رو میبرم رو هاست خودم و سایت درست میکنم

و اپلیکیشن هم میزارم برای ورود به سایت همان ادرس http://695.ir/

را بزنید تا آخر هفته سایت فعال میشود

 

ممنون از همه دوستان

mzarrin بازدید : 253 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خوش  هال  میشم  دوستان  مشکلاتشون

رو تو آندروید بیان کنن و من کمک کنم

مشکلات رو به عنوان نظر بگین

تا جواب بدم     

host

mzarrin بازدید : 240 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

به علت بسته شدن نمایندگی هاستی که هاست خریدم

هاست ما هم بسته شده وباید ازنو هاست خریداری

شود وما با آدرسی جدید بازمیگردیم

آدرس فعلی www.695.ir

mzarrin بازدید : 257 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)
پرندگان خشمگین به ایران حمله کردند(واقعی)(عکس)
در ورژن جدید این بازی ودر دومرحله این پرندگان به خانه های ایران حمله میکنند.


دوستان نظرتون راجب عکسها چیه؟










ایرانی ها تو بازی اندروید هم شانس نمیارن
mzarrin بازدید : 215 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
شرکتی که از دعوای میان دو کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی های تلفن همراه سود می برد شرکتی نیست جز شرکت ال جی.

 

این دعوا بین دو شرکت اپل و سامسونگ باعث شده است تا اپل به فکر مستقل تر شدن ازسامسونگ بیافتد.

اکنون شایعات زیادی وجود دارند که که اپل قصد دارد تولید نمایشگرهای iPad Mini خود را که به اندازه ی 7.85 اینچ خواهد بود به شرکت ال جی واگذار کند. همچنین احتمال دارد که سفارشات صفحه نمایش آی پد جدید نیز به ال جی واگذار شود با توجه به این موضوع و با توجه به اینکه به نظر می آید که اپل تعداد زیادی از دستگاه جدید خود یعنی آی پد مینی را به فروش برساند بنابراین سود زیادی نصیب ال جی خواهد شد.

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش های مسطح است و بعد از آن ال جی و شرکت تایوانی Chimei Innolux قرار دارند اما ال جی امیدوار است تا بتواند با استفاده از دعوای بین اپل و سامسونگ این فاصله را که با سامسونگ دارد تا آنجا که ممکن است کم کند.

mzarrin بازدید : 220 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)
سلام به همگی من به دلیل دتشتن کنکور نمیتونم هروز سایت رو آپ کنم
mzarrin بازدید : 282 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
شما تاکنون چیزهای زیادی درباره گلکسی 3 شنیده‌اید، اما اگر می‌خواهید چنین گوشی بخرید آیا باید منتظرآمدن آی‌فون 5 هم باشید و بعدا تصمیم گیری کنید یا خیر؟
با توجه به سرعت سرسام آور دنیای اسمارت فون ها، در هر زمانی گوشی خوبی وجود دارد که شما بتوانید آن را بخرید اما گوشی جدیدی هم در حال آمدن است و شما می خواهید بهترین را انتخاب کنید و گوشی را بخرید که به مدت بیشتری برای شما کار کند. یک راه این است که اسمارت فونی را انتخاب کنید که سیستم عاملش را ترجیح می دهید. اما در این مورد ما نمی توانیم به جای شما تصمیم بگیریم ، پس کاری که می خواهیم انجام دهیم مقایسه یک سری از ویژگی های این دو گوشی با یکدیگر است که فکر می کنیم می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند.
طراحی
اگر دنبال مواد و متریال درجه یک باشید، اپل از سامسونگ جلو زده است. اگر هم به دنبال یک گوشی می گردید که قاب دو طرف آن از جنس شیشه باشد و نوعی احساس صنعتی را القا کند باز هم باید آی‌فون اپل را انتخاب کنید. قاب های سامسونگ همچنان از جنس پلاستیک است اما این بار سعی کرده قاب پلاستیکی اش براق تر و نرم تر از گلکسی‌های پیشین جلوه کند. گلکسی 3 در حال حاضر پوششی به نام Gorilla Glass 2 دارد که انتظار می رود آی‌فون 5 هم آن را داشته باشد. مسئله مهم دیگر سایز دو گوشی است. اینطور که از شایعات پیداست، آی‌فون 5 به نسبت گلکسی 3 صفحه نمایش بزرگتری دارد اما فقط کمی بلندتر است. به طور کلی در دست گرفتن گوشی های اپل آسان تر است . آی فون 4 که در برابر گلکسی 3 خیلی کوچک است. گلکسی 3 گوشی نرم تری است و احساس راحتی بیشتری را القا می کند اما برای عده ای بیش از حد بزرگ است.
صفحه نمایش
مشخص است که اپل همیشه در ساخت صفحه نمایش هایش به لحاظ کیفیت وسواس به خرج می دهد و حالا که صفحه نمایش رتینا در مک بوک پرو هم به کار رفته است به راحتی می توان حدس زد که صفحه نمایش آی فون بعدی هم به همین تکنولوژی مجهز خواهد شد. با انکه آی فون 4s به نسبت گلکسی ها صفحه نمایش درخشان‌تر و واضح تری داشت اما صفحه نمایش سوپر HD AMOLED گلکسی 3 به لحاظ کنتراست رنگ قوی تر است. برخی استدلال می کنند که فن آوری AMOLED در صفحه نمایش گلکسی 3 بیش از حد اشباع شده و از برخی جهات این حرف درست به نظر می رسد. اما چشم انسان توانایی ثبت بیشتر از اینها را هم دارد. به هرحال صفحه نمایش گلکسی 3 به نسبت مدل های قبلی درخشان تر و شفاف تر است اما وارد شدن به جزئیات بی اهمیت ان تاثیری برآنچه کاربر تجربه خواهد کرد ندارد . و همانطور که پیش از این هم گفتیم صفحه نمایش 4.8 اینچی گلکسی 3 شاید فقط برای عده ای خیلی مناسب باشد اما به هر حال حتی اگر آی‌فون 5 با صفحه نمایش 4 اینچی عرضه شود باز هم گلکسی 3 صفحه فراختری خواهد داشت.
دوربین
ما با فرض اینکه آی فون 5 هم با همین دوربین فعلی مدل 4s عرضه شود ( که لنز 8 مگا پیکسلی و تراشه A5 دارد)، با سه گوشی آی فون 4 ، گلکسی 3 و HTC One X عکس گرفتیم و متوجه شدیم که دوربین هر سه گوشی نقاط قوت و ضعف خاص خودش را دارد. اگرچه اپل هرگز اجازه نمی دهد که گوشی های دیگر هم به استاندارد دوبین های او برسند و به خصوص اگر شایعات مربوط به دوبین آی فون جدید، درباره لنز قابل تعویض و دوربین جلویی کیفیت بالا حقیقت داشته باشد ، به نظر می رسد اپل باز هم میدان مبارزه ای برای سایر گوشی های ترتیب داده باشد. به هر حال فعلا که گلکسی 3 و آی فون به لحاظ مقدار مگاپیکسل، محدوده دینامیکی بالا و صفرکردن تاخیر شاتر باهم برابرند. اما اگر به دنبال یک سری ویژگی‌های حاضر آماده می گردید ، گلکسی 3 گزینه های زیادی برای شما دارد. درست است که ما هنوز نمی دانیم آی فون 5 چه سرویس هایی را ارئه خواهد کرد اما گلکسی 3 قابلیت عکس برداری پانورامیک، شات پشت سر هم، دو حالت به اشتراک گذاری، و چند حالت عکس برداری جالب دیگر مانند cartoon و beauty را هم دارد.
پردازنده
سامسونگ و Qualcomm با همکاری هم یک پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 را در گلکسی 3 تعبیه کرده اند که آن را به سریع ترین گوشی حال حاضر آمریکا تبدیل کرده است. اما اپل هم با عرضه هر گوشی، پردازنده پیشرفته تری به کار می برد. شایعات حاکی از آن است که اپل به زودی تراشه 4S’ A5 که سریعتر از A5X است را عرضه خواهد کرد. ما انتظار داریم پردازنده گرافیکی 4 هسته ای که در آی پد 3 به کار رفته در آی فون 5 هم به کار رود. با این حال نمی خواهیم شما را بیش از حد گرفتار مشخصات پردازنده بکنیم ( به هر حال قابلیت پشتیبانی از پردازنده 4 هسته ای هنوز در هاله ای از ابهام است) . فقط بهتر است بگوییم که هر دو گوشی از این لحاظ تحسین برنگیزاند.
سرعت انتقال داده ها
هر دو گوشی قابلیت پشتیبانی از 4G LTE را دارند. اما به خاطر داشته باشید که T-Mobile و Sprint هیچ کدام LTE را پشتیبانی نمی کنند.
قیمت
در آمریکا قرداد فروش گلکسی با قیمت 199.99 دلار برای مدل 16G و 249.99 دلار برای مدل 32G شروع شد. برای آی فون 4 اس هم مدل 16G با 199.99 دلار، مدل 32G با قیمت 299.99 دلار و مدل 64G با قیمت 399.99 دلار عرضه شد و اگر شایعات به حقیقت بپیوندد آی فون 5 ، ارزان تر از اینها نخواهد بود. در بهترین حالت اگر اپل روی همین قیمت ها باقی بماند مدل 32G سامسونگ مقرون به صرفه تر است.
نتیجه گیری
با همه این احوال تصمیم گیری برای خرید یک گوشی کاملا بستگی به نظرات و علایق شخصی شما دارد. اگر هر دو سیستم عامل برایتان یکسان است و عجله‌ای برای خرید گوشی ندارید تا پاییز یعنی زمان عرضه آی فون 5 صبر کنید. اگر آی‌فون 5 نتوانست شما را تحت تاثیر قرار دهد، گلکسی 3 ثابت کرده که گوشی بسیار خوبی است با کلی زنگ جالب!
mzarrin بازدید : 258 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
با معرفی محصولاتی چون اچ تی سی سری وان، سومین گلکسی سامسونگ، گل سرسبد اکسپریا سونی و در راه بودن آیفون ۵ می توان گفت که ۲۰۱۲ یکی از سال های به یادماندنی و مهم دنیای اسمارت فون ها خواهد بود. پس بگذارید با این بهانه که چند روز دیگر شش ماه اول این سال به پایان می رسد، به بررسی بهترین تلفن های همراه هوشمندی که تا به حال در سال جاری میلادی معرفی شده اند، بپردازیم و ۹ اسمارت فون اول از دیدگاه businessinsier را با یکدیگر مقایسه کنیم.
۹- Droid RAZR MAXX موتورولا
دروید ریزر مکس در واقع یک نسخه برداری بهبود یافته از Droid RAZR است. البته ریزر مکس به میزان ناچیزی چاق تر شده تا باتری خارق العاده و قدرتمندی را درون خود جای دهد که می تواند از پس همراهی شما در تمام روز برآید. با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، این محصول موتورولا برای کسانی که به عمر باتری اسمارت فون شان اهمیت زیادی می دهند و در طول روز استفاده فراوانی از موبایل دارند، می تواند انتخاب مناسبی باشد.
قیمت: ۳۰۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله ورایزن
در ایران یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
۸- Samsung Galaxy Note
گلکسی نوت سامسونگ یک تلفن آراسته و محبوب است که توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند. اما در واقع هنوز محصولات دو رگه اسمارت فون‪/‬تبلت برای برخی ناشناخته و شاید نامطمئن به نظر می رسند. شما با یک تلفن خیلی بزرگ یا تبلت نسبتا کوچک روبرو هستید که قلم آن می تواند کاربران ویژه خود را داشته باشد.
قیمت: ۲۵۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
۷- Samsung Focus 2 4G LTE
اگر به دنبال اسمارت فونی متفاوت می گردید، احتمالا پلتفرم ویندوز هفت مایکروسافت شروع خوبی خواهد بود. در صورتی هم که به دنبال یک تلفن همراه خوش قیمت باشید، سامسونگ فوکوس ۲ انتخاب جالبی است. موبایلی با صفحه نمایش عالی، تحت قرارداد AT‪&‬T با شبکه پرسرعت LTE که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. و البته تنها توسط این اپراتور توزیع شده و در بازار ایران موجود نیست.
قیمت: ۵۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
۶- Nokia Lumia 900
برای داشتن ویندوز فون، این انتخاب ساده ای است. لومیا ۹۰۰ نوکیا هم اکنون بهترین اسمارت فون ویندوز فونی است. قابلیت های ویژه، طراحی منحصر به فرد و قرارداد AT‪&‬T با شبکه پرسرعت LTE و قیمت جالب ۱۰۰ دلار هم به آن جذابیت خاصی بخشیده اند.
درست است که به دلیل آپدیت نشدن به ویندوز فون هشت، قرار است تا چند ماه دیگر یک گوشی از مد رفته به حساب آید، اما برای یک شیفته ویندوز فون انتخاب فوق العاده ای است. این مدل هم فعلا تنها در کشورهای محدودی توزیع شده و در ایران قابل خریداری نیست. اما مدل پایین تر آن، یعنی لومیا ۸۰۰ را می توانید در بازار پیدا کنید.
قیمت: ۱۰۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
۵- HTC One S
اچ تی سی با عرضه اسمارت فون های جنجالی سری One در حال محکم کردن جای پای خود در آینده این صنعت است. نسخه تی موبایل این سری‪،‬ ‪‬ وان اس ‪‬ نام دارد. این اسمارت فون آخرین نسخه اندروید 4‪.‬0 را بر روی خود دارد و قابلیت های چشمگیر و فراوان به همراه سرویس های ویژه اچ تی سی به آن جذابیت خاصی داده است.
قیمت: ۲۰۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله تی موبایل
در ایران ۹۴۰ هزار تومان
۴- HTC EVO 4G LTE
همانطور که از اسمش پیدا است، این هم یکی دیگر از محصولات ویژه نسل چهارم شبکه های موبایل است. پس در ایران کاربرد زیادی ندارد و احتمالا آن را نخواهید یافت. برخی HTC EVO 4G LTE را نسخه ویژه اپراتور اسپرینت سری وان اچ تی سی می دانند. یک اسمارت فون واقعا خوب و با مشخصات وسوسه انگیز. اما مشکل اینجا است که شبکه LTE اسپرینت هنوز راه اندازی نشده است! پس فعلا از آن با همان تکنولوژی 3G باید استفاده کنید تا این سرویس اسپرینت کار خود را شروع کند.
البته اگر در ایران به دنبال نمونه مشابهی برای این اسمارت فون باشید، به جز محصولات سری وان اچ تی سی، شاید HTC EVO 3D بتواند شما را راضی کند.
قیمت: ۲۰۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله اسپرینت
HTC EVO 3D در ایران ۷۷۰ هزار تومان
۳- Galaxy Nexus -Sprint model
پرچمدار رسمی اندروید گوگل، گلکسی نکسوس ، مدتی است به بازار عرضه شده و به تازگی ارائه مدل ویژه اپراتور اسپرینت آن هم آغاز شده است. بر روی این موبایل شما یک اندروید نسخه 4‪.‬0 کاملا خالص در اختیار دارید که هیچ اپلیکیشن و افزونه مربوط به کارخانه های موبایل ساز بر روی آن نصب نشده است. اگر می خواهید اندروید را همانطور که گوگل در ذهن دارد، تجربه کنید. مطمئنا بهترین انتخاب شما گلکسی نکسوس سامسونگ است.
قیمت: ۱۵۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله اسپرینت، ۳۹۹ دلار نسخه آنلاک شده در فروشگاه گوگل
۲- HTC One X
شاید بتوان اچ تی سی وان ایکس را بهترین محصولی دانست که این شرکت تا کنون تولید کرده است. و مطمئنا یکی از بهترین اسمارت فون هایی است که اکنون در بازار می توانید بیابید. این موبایل صفحه نمایش مجلل و با کیفیت بسیار بالایی داشته و بدنه آن پلی کربنات یک تکه است.
قیمت: ۲۰۰ دلار - تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
۱- Samsung Galaxy S III
بیزنس اینسایدر جایگاه اول این رتبه بندی را به گلکسی اس سوم سامسونگ اختصاص داده است. موبایلی که عنوان آخرین محصول گروه کهکشانی سامسونگ و یکی از جدیدترین و قوی ترین اسمارت فون های عرضه شده به بازار دنیا را به دوش می کشد. و البته این موبایل هوشمند اولین محصول سامسونگ است که به صورت رسمی با اندروید 4‪.‬0 عرضه می شود و این شرکت تعداد زیادی از قابلیت های نرم افزاری شسته رفته را به سیستم عامل گوگل افزوده است. صفحه نمایش فوق العاده 4‪.‬8 اینجی آن یکی از بهترین های بازار موبایل است و سخت افزار قدرتمند (همچون پردازنده چهار هسته ای) جایی را برای شک و شبهه هنگام خرید باقی نمی گذارد.
قیمت: از ۲۰۰ دلار - تحت قرارداد اپراتورهای مختلف
mzarrin بازدید : 277 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)
کمپانی نوکیا که زمانی با ارزش کلی سهام (.Market Cap) بیش از 150 میلیارد دلار نه تنها بزرگترین کمپانی فنلاند محسوب می شد بلکه لقب بزرگترین کمپانی اروپا را نیز یدک می کشید اینک با بحران بسیار سختی روبرو شده است.

ارزش هر سهم این کمپانی در روز 14 ژوئن 2012 (25 خرداد 1391) پس از اعلام خبر تغییرات و تعدیل نیروی کار در نوکیا () و پیش بینی این کمپانی در مورد افزایش زیان سه ماهه دوم سال 2012 نزدیک به 16 درصد سقوط نمود که بیشترین میزان سقوط سهام نوکیا در طی بیش از 10 سال گذشته است.

فردای این سقوط یعنی در روز 15 ژوئن نیز هرچند قیمت هر سهم نوکیا نزدیک به 5.5 درصد افزایش یافت اما در نهایت این کمپانی هفته گذشته را با ارزش هر سهم معادل 2.48 دلار به پایان برد.

Nokia Stock

بدین ترتیب ارزش کل سهام نوکیا که شامل 3.745 میلیارد سهم است به رقم 9.29 میلیارد دلار رسید. این رقم بدان معناست که ارزش اپل (با ارزش کل سهام 536.85 میلیارد دلار) بیش از 57 برابر نوکیا است!

Nokia Market Cap

اما آیا ارزش واقعی نوکیا تنها 9.29 میلیارد دلار است؟ ارزش خالص دارایی های نقدی نوکیا در حدود 6.2 میلیارد دلار است. با این حساب ارزش کل سهام نوکیا در حال حاضر تنها نزدیک به 3 میلیارد دلار بیش از دارایی های نقدی این کمپانی است.

اگر کمی به گذشته بازگردیم به یاد می آوریم که این کمپانی در سال 2008 کمپانی Navtech را برای بدست آوردن سرویس های مبتنی بر مکان و نقشه به مبلغ 8.1 میلیارد دلار (معادل 5.7 میلیارد یورو در زمان معامله) خریداری کرد. آیا فناوری Navtech نیز ارزش خود را از دست داده است؟ 50.1 درصد از شبکه Nokia Siemens نیز که بر اساس آمار سال 2011 چهارمین شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی جهان است متعلق به نوکیاست.

باز هم به یاد آوریم که نوکیا بزرگترین مجموعه حق اختراعات دنیای مخابرات و ارتباطات را در اختیار دارد که مشتمل بر بیش از 30,000 حق اختراع ثبت شده است که کارشناسان ارزشی بیش از 2.5 میلیارد دلار را برای آن تخمین می زنند. درآمد این کمپانی نیز از لایسنس دریافتی حق اختراعات خود در حدود 600 میلیون دلار در سال است. نوکیا برای به دست آوردن چنین گنجینه ای از حق اختراعات و تجهیز خود به فناوری های پیشرفته طی دو دهه گذشته بیش از 62 میلیارد دلار را صرف تحقیق و توسعه کرده است و ارزش کنونی این کمپانی در بازار بورس تنها یک هفتم این هزینه است.

Nokia

با توجه به این آمار و ارقام اشکال کار کجاست؟ بورس وال استریت پاسخ چنین سؤالاتی را در سود عملیاتی کمپانی ها می داند. نوکیا پس از عرضه آیفون توسط اپل در سال 2007 نتوانست خود را به سرعت با پارادایم جدید گوشی های هوشمند یعنی عرضه گوشی های مجهز به فناوری لمسی پیشرفته تطبیق دهد و این امر باعث از دست رفتن سهم عمده ای از بازار نوکیا شد. سقوط سهم بازار نوکیا تا آنجا پیش رفت که این کمپانی در سه ماهه نخست سال 2012 نه تنها سودی را عاید سرمایه گذاران خود نکرد بلکه زیانی 1.2 میلیارد دلاری را نیز گزارش داد () و اینک نوکیا زیانی سنگین را برای سه ماهه دوم سال 2012 خود پیش بینی می کند.

این گونه است که Tim Long تحلیلگر BMO Capital Markets چنین اظهار نظر می کند:

«ما برای تجارت دستگاه های نوکیا و شبکه نوکیا زیمنس ارزشی برابر صفر در نظر می گیریم.» و می افزاید: «حتی با یک استراتژی بهبود یافته نیز امید چندانی به بازگشت [وضعیت نوکیا] از نقطه کنونی نیست.»

قاعدتاً دلیل این اظهار نظر اینست که نداشتن تجارتی که زیان می دهد بهتر از داشتن آن است.

در این روزها برخی از تحلیلگران دیگر نیز اظهار نظرهای نا امید کننده و مشابهی را انجام داده اند و حتی برخی عرضه آیفون 5 در آینده نزدیک را تیر خلاصی بر پیکر زخمی نوکیا دانسته اند. گمانه زنی هایی نیز در مورد بلعیده شدن نوکیا توسط یکی از غول های فناوری -- نظیر مایکروسافت -- یا یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری مطرح شده -- سرنوشتی که با توجه به افت شدید ارزش سهام نوکیا دور از انتظار نیست. حتی خرید حق اختراعات نوکیا توسط اپل برای استفاده در نزاع های قانونی علیه اندروید نیز یکی از گزینه های محتمل به شمار می رود.

اما امیدهایی نیز برای نجات وجود دارد. ویندوز فون 8 در راه است و برخی تحلیلگران بر این اعتقادند که عرضه اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون 8 توسط نوکیا می تواند نقطه آغازین صعود دوباره نوکیا باشد. خبر تعدیل 10,000 نفر نیروی کار نوکیا تا پایان سال 2013 و قصد نوکیا برای تمرکز بیشتر () نیز برخی کارشناسان را به این باور رسانده که نوکیا می تواند تا پایان سال آینده نزدیک به 2 میلیارد دلار از هزینه های خود بکاهد و از بحران رهایی یابد. شاید مردم فنلاند بار دیگر بتوانند شاهد درخشش جواهر فناوری خود در اروپا باشند.

mzarrin بازدید : 258 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)
  سایت Gamasutra که به صورت تخصصی در حوضه بازی‌های رایانه ای فعالیت می‌کند، به تازگی با انتشار خبری از مجله Game Developer به بررسی محبوبیت پلتفرم‌های مختلف، نزد توسعه دهندگان بازی‌های موبایل پرداخته است. در این خبر که نتایج یک آمارگیری انجام شده در ماه می سال 2012 را نشان می دهد، پلتفرم iOS همان طور که انتظار می‌رفت، توانست با کسب 94.6 درصد محبوبیت نزد توسعه دهندگان -- بدین معنی که 94.6 درصد از توسعه دهندگان بازی‌های خود را برای این پلتفرم منتشر می‌کنند -- به عنوان محبوب ترین پلتفرم انتخاب شود.

پلتفرم اندروید نیز با داشتن محبوبیت 70.1 درصدی نزد توسعه دهندگان در رتبه دوم و بقیه پلتفرم‌ها شامل ویندوز فون با 8.8 درصد محبوبیت، بلک‌بری 2.7 در صد محبوبیت، سیمبین با 2.0 درصد محبوبیت و در آخر پلتفرم مخصوص سامسونگ بادا—که البته به زودی و با ادغام با پلتفرم Meego به پلتفرم Tizen تغییر نام پیدا می‌کند—با داشتن 1.4 درصد محبوبیت نزد توسعه دهندگان بازی‌های موبایل، به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

ios games

در این خبر همچنین به بررسی انتخاب نسخه های پلتفرم iOS در میان توسعه دهندگان اشاره شده، بدین ترتیب که 39.4 درصد از توسعه دهندگان، نرم افزارهای خود را برای نسخه 4.1 iOS یا بالاتر،30.7 درصد برای نسخه 5.0 iOS یا بالاتر و تنها 13 درصد برای نسخه 3.0 iOS یا بالاتر، توسعه می‌دهند.

همچنین در خصوص محبوبیت موتور های گرافیکی در بین توسعه دهندگان بازی، موتور گرافیکی Unity با 53.1 درصد محبوبیت در مقام اول، موتورهای گرافیکی سفارشی شده با 39.8 درصد محبوبیت در مقام دوم و موتور گرافیکی Cocos2D با 17.7 درصد در مقام سوم قرار گرفت.

unity game

یکی از بازی های توسعه داده شده توسط موتور گرافیکی Unity 

در خصوص ویژگی‌های موتورهای گرافیکی نیز، توسعه دهندگان "سرعت در توسعه" را به عنوان مهم‌ترین فاکتور در توسعه انتخاب کردند در حالی که فاکتورهای "انعطاف پذیری و قابلیت گسترش"، "عملکرد موتور گرافیکی"، "پشتیبانی و مستندات" و "موفقیت‌های پیشین دیگر تیم‌های توسعه" به ترتیب به عنوان مهم‌ترین فاکتور های یک موتور گرافیکی خوب انتخاب شدند.

mzarrin بازدید : 273 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

گوشی های برتر ماه ژانویه ۲۰۱۲ معرفی شدند

به گزارش سینا ، این لیست براساس میزان سفارش قطعات گوشی*های تلفن همراهی است که برای ساخت در ماه ژانویه ۲۰۱۲ به کروسل سفارش داده شده است.
لیست منتشر شده از سوی کروسل به دلیل انعکاس میزان فروش گوشی*های تلفن همراه در شش قاره جهان و بیش از ۷۰ کشور دنیا قابل اعتماد است.



* لیست پرفروش*ترین گوشی*ها از این قرار است:



۱- (۱) آیفون اپل ۴/۴S

2- (2) سامسونگ I9100 گلکسی S II

3- (3) سونی اریکسون ایکسپریا Arc/Arc S

4- (-) سامسونگ گلکسی نوت
۵- (۵) سامسونگ گلکسی نکسوس

۶- (-) نوکیا c2-01

7- (7) نوکیا ۳۷۲۰ کلاسیک

۸- (-) سونی اریکسون ایکسپریا ری

۹- (۱۰) HTC Sensation

10- (-) سونی ایکسپریا S

عددهای نمایش داده شده در پرانتز موقعیت گووشی*ها در ماه گذشته است.
سه گوشی برتر معرفی شده از سوی کروسل در سال ۲۰۱۲ نشان می*دهد که آنها در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ نیز در صدر پرفروش ترین گوشی*ها قرار داشته*اند.

اولف سندبرگ مدیرعامل کروسل با اعلام این مطلب گفت: در این رده*بندی دو نکته جالب توجه وجود دارد. نکته اول این است که گرایش به سمت گوشی*های با ابعاد بزرگتر به وضوع قابل مشاهده است و آن را در فروش بالای گوشی*های مدل گلکسی نوت و گلکسی نکسوس می*توان مشاهده کرد که محبوب شده*اند.

وی افزود: نکته دوم این است که گوشی همچون سونی Xperia S که هنوز در فروشگاه*ها عرضه نشده است، با حجم بالایی از پیش*خرید مواجه شده است که موجب شد آن را در لیست ۱۰ گوشی برتر ماه ژانویه ۲۰۱۲ قرار دهد که این موضوع حاکی از این است که بازار در این فصل انتظارات بالایی از سونی دارد.

mzarrin بازدید : 313 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سرانجام کهکشانی سوم سامسونگی ها معرفی شد و ثابت کرد بسیاری از شایعات در مورد این محصول صحیح می باشند.

به گزارش جی اس ام از سی نت، کهکشانی سوم سامسونگی ها اینبار هم با بدنه ای تمام پلاستیکی اگرچه از این لحاظ بسیاری را نا امید کرد اما قدرت سخت افزاری آن کماکان گلکسی 3 را به عنوان گل سرسبد محصولات سامسونگ و (شاید) تلفن های همراه سری اندروید نگه می دارد. پردازنده چهار هسته ای، و پیشرفت کنترل های ویدئویی از قابل ملاحظه ترین پیشرفت های سامسونگ گلکسی اس 3 می باشد.


تلفن همراهی با صفحه نمایش 4.8 اینچی سوپر آمولد HD و با رزولیشن 720 * 1280 ، دوربین 8 مگاپیکسل، باطری 2100 میلی آمپری و یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای به همراه سیستم عامل اندروید 4 به دو رنگ آبی و سفید. مشخصات دقیق تر این محصول و عکس هایی بیشتر در زیر قابل مشاهده است.

•    General: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 850/900/1900/2100 MHz, HSDPA 21 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps; 4G (regional))
•    Form factor: Touchscreen bar phone
•    Dimensions: 136.6 x 70.6 x 8.6 mm, 133 g
•    Display: 4.8" 16M-color HD (720 x 1280 pixels) Super AMOLED capacitive touchscreen, Gorilla Glass
•    CPU: Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1.4 GHz processor, Exynos 4212 Quad chipset
•    GPU: Mali-400MP
•    RAM: 1GB
•    OS: Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)
•    Memory: 16/32/64GB storage, microSD card slot
•    Camera: 8 megapixel auto-focus camera with face detection, touch focus and image
stabilization; Full HD (1080p) video recording at 30fps, LED flash, 1.9MP front facing camera, video-calls
•    Connectivity: Wi-Fi a/b/g/n, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 4.0+HS, standard microUSB port,
GPS receiver with A-GPS, 3.5mm audio jack, FM radio, TV-out, USB-on-the-go, NFC
•    Battery: 2100 mAh
•    Misc: TouchWiz 4.0 UI, DivX/XviD codec support, built-in accelerometer, multi-touch input, proximity sensor, gyroscope sensor, Swype text input, RGB light













mzarrin بازدید : 269 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


گروه خبری GSM: جدول بالا، جدیدترین آمار بازار تلفن همراه در آمریکا است که توسط موسسه کام اسکور ارایه شده. در این گزارش، سه ماهه اول سال ۲۰۱۲، با مدت مشابه در سال ۲۰۱۱ مقایسه شده است. همانطور که می بینید اندروید بیشترین رشد را داشته و هم اکنون ۵۱ درصد بازار تلفن های هوشمند را در تصرف دارد.

به گزارش نارنجی، اپل نیز ۱.۱ درصد رشد داشته و ۳۰ درصد بازار را در اختیار دارد. اما خبر بد برای مایکروسافت و نوکیا است که با وجود تبلیغات گسترده در آمریکا با کاهشی حدود 0.8 درصد هم اکنون کمتر از ۴ درصد بازار را در اختیار دارند. هر چند باید منتظر آمار ماه های بعدی باشیم تا ببینیم این تازه وارد ها چگونه عمل کرده اند.

در این میان اوضاع برای شرکت ریم از همه بدتر بوده و با سقوطی نزدیک به چهار درصد، هم اکنون ۱۲.۳ درصد بازار را در اختیار دارد. این آمار همچنین می گوید که بیش از ۱۰۶ میلیون نفر در آمریکا از تلفن هوشمند استفاده می کنند و بیش از ۲۳۴ میلیون نفر در این کشور از تلفن همراه استفاده می کنند. بنابراین تقریبا نیمی از کاربران سراغ تلفن های هوشمند رفته اند.

در جدول پایین هم می توانید ببییند که کدام شرکت ها، بازار تلفن همراه را در اختیار دارند. سامسونگ اول است و ال جی و اپل مقام های بعدی را در اختیار دارند. این آمار کل بازار تلفن های همراه، شامل تلفن های هوشمند و بقیه مدل ها را نشان می دهد.


mzarrin بازدید : 279 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
محصولی دیگر از گوگل Google Drive


تا پنج شش ساعت پیش آخرین خبر غیررسمی در مورد سرویس فضای ذخیره سازی آنلاین شرکت گوگل که با نام Google Drive شناخته میشه رو داشتیم و حالا این سرویس پس از مدتها انتظار و شایعات مختلف بالاخره رسما معرفی شد.

این Cloud Storage شرکت گوگل 5GB فضای ذخیره سازی آنلاین به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میده و اگه فضای بیشتری بخواید باید پول بدهید. گفته میشه که این سرویس به ازای هزینه که کاربر صرف میکنه تا 16TB ( ترا بایت ) در اختیار کاربر قرار میده ( که البته این نسخه از سرویس Google Drive بیشتر به درد شرکتها و سازمانها میخوره ).

این سرویس در حال حاضر آنلاین شده، میتونید به آدرس drive.google.com برید و حساب کاربری خودتون رو ایجاد کنید


یه App اندرویدی با امکانات کامل نیز برای این سرویس از هم اکنون در دسترس هست این نرم افزار جایگزین نرم افزار قدیمیتر Google Docs میشه. گوشی های اندرویدی با استفاده از این APP قادرند به صورت مستقیم فایلهای مختلف در Google Drive آپلود کنند. سرویس Google Drive با بقیه سرویس ها و قابلیت های شرکت گوگل به راحتی Sync میشه .

نسخه های مختلف این سرویس به همراه قیمت ها:

- 5GB فضای ذخیره سازی آنلاین به صورت رایگان
- 25GB فضای ذخیره سازی آنلاین،ماهیانه 2.49 دلار
- 100GB فضای ذخیره سازی آنلاین،ماهیانه 4.99 دلار
- 1TB فضای ذخیره سازی آنلاین، ماهیانه 49.99 دلار
- سرویس ویژه فعالیت های تجاری تا 16TB
- این سرویس حجم صندوق Gmail کاربر رو نیز تا 25GB افزایش میده

منبع
mzarrin بازدید : 369 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کدام سیستم عامل بیشتر هنگ می کند؟ اندروید یا iOS
گروه تحقیقاتی Crittisicm مدت زیادی را صرف بررسی سیستم عامل های موبایل کرده است.

این گروه با بررسی دو سیستم عامل پرطرفدار iOS و Android به این پرسش که کدام یک از این دو سیستم عامل بیشتر هنگ می کند پاسخ داده است.

گروه تحقیقاتی Crittisicm همچنین اعلام کرده که این تحقیقات بر روی تعداد زیادی از دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android و iOS انجام گرفته و نتیجه نیز جالب از کار در آمده است.

چراکه نشان می دهد نسخه های جدیدتر سیستم عامل ها حین اجرای برنامه، بیشتر از نسخه های قدیمی تر، دچار مشکل می شوند.


پیش از اعلام نتیجه کلی تحقیقات جالب است بدانید: سیستم عاملی که بیشترین میزان هنگ کردن در بین همه نسخه های سیستم عامل های iOS و Android را داشت، نسخه 5.0.1 سیستم عامل iOS بود.

البته این به این معنی نیست که iOS به طور کل بیشتر از اندروید، هنگ می کند.

حدود 28.64% از کل دستگاه های مجهز به iOS 5.0.1 در طول این تحقیقات هنگ کردند. جالب است بدانید نسخه های جدیدتر iOS بیشتر دچار حمله می شوند.

این درحالی است که یکی از دغدغه های کاربران آیفون، این است که گوشی خود را به آخرین نسخه iOS آپدیت کنند.


مدیر عامل شرکت Crittercism که عهده دار انجام این تحقیقات بوده اعلام کرده است:

" بسیاری از مشکلات نرم افزاری در اثر ایرادات سخت افزاری به وجود می آید. گاهی اوقات سوئیچ کردن بین Wi-Fi و GPS موجب هنگ کردن سیستم می شود. علاوه بر این برنامه هایی که حجم زیادی از حافظه را درگیر خود می کنند نیز ممکن است باعث هنگ کردن سیستم شوند. "

یکی از عوامل مهم توقف سیستم عامل iOS حین اجرای برنامه، این است که کاربران iOS برنامه و App های خود را آپدیت نمی کنند و گاهی برنامه های قدیمی، خود باعث ایجاد مشکل در سیستم عامل می شوند.

در حالی که کاربران اندروید می توانند از ویژگی Auto Update برنامه هایشان استفاده کرده و بدون نیاز به آپدیت دستی، آنها را به روز کنند.

نمودار زیر بیشترین میزان هنگ در سیستم عامل های مختلف اندروید را نشان می دهد.


ما تعداد مشخصی از Appها را بر روی هر دو سیستم عامل تست کردیم.


برای بررسی اینکه کدام OS بیشتر دچار حمله می شود، App ها را به سه دسته تقسیم کردیم و هر بار آنها را بر روی یکی از نسخه های اندروید و iOS مورد بررسی قرار دادیم.


*** دسته اول App ها بر روی هر دو OS تست شدند. App های اندروید حدودا 0.15% اوقات هنگام اجرا دچار توقف شدند ولی App های iOS حدودا 0.51% اوقات دچار هنگ و ایراد شدند. یعنی App های iOS حدودا 0.44% بیشتر از برنامه های اندرویدی دچار Crash شدند.

*** در دسته دوم برنامه هایی که روی این دو سیستم عامل اجرا شدند، برنامه های اندروید 0.73% و برنامه های IOS حدودا 1.47% اوقات باعث هنگ کردن سیستم شدند. در دسته دوم برنامه ها هم، دستگاه های مجهز به iOS ما را سرافکنده کردند و بیشتر دچار هنگ شدند.

*** در دسته سوم اجرای برنامه ها 2.9% از برنامه های اندرویدی حین اجرا، متوقف می شدند در حالی که 3.66% از برنامه ها iOS اوقات باعث هنگ کردن سیستم شدند. یعنیدستگاه های مجهز به iOS حدودا 0.76% بیشتر از دستگاه های مجهز به Android هنگ می کردند.


قبل از اینکه بخواهید طرفداری خود را نسبت به هر یک از سیستم عامل ها اعلام کنید باید بگوییم که این بررسی در حالی انجام شد که اپل نسخه iOS 5.0 را عرضه کرد و مدت کمی پس از آن 5.0.1 که در واقع اصلاحیه نسخه 5.0 بود نیز عرضه شد.

در حالی که در طول زمان بررسی هنوز نسخه Ice Cream Sandwich اندروید عرضه نشده و مورد بررسی گروه تحقیقاتی Crittersicm قرار نگرفته بود. شاید اگر اپل نسخه های 5.0 و iOS 5.0.1 را عرضه نکرده بود نتیجه این تحقیقات کمی متفاوت می شد.



آمار و ارقام به وضوح میزان بیشتر هنگ کردن iOS را نسبت به اندروید نشان می دهد. شما می توانید نتیجه این آمار را به صورت کلی در جدول زیر مشاهده کنید.



mzarrin بازدید : 346 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مقایسه سه سیستم عاملandroid V 4.0,ios V5.1,windows phone V7.5
در این بخش به مقایسه سیستم عامل های iOS 5 , Android 4.0 , Windows Phone 7.5 خواهیم پرداخت . این سیستم عامل ها به تازگی عرضه شده و هر یک طرفداران خاص خود را یافته اند . در این تاپیک به مقایسه مسائل مهم این ۳ سیستم عامل میپردازیم .



اگر چه مقایسه سیستم عامل های iOS 5 و فون ۷٫۵ با سیستم عامل تازه منتشر شده آندروید ۴ عادلانه به نظر نمیرسد ، (به دلیل آزمایش بودن این نسخه) اما در این مقایسه تنها به ویژگی های اصلی آنها اشاره شده که هر یک برتری خاصی دارند .

IOS :

iOS که در سال ۲۰۰۷ به عنوان سیستم عامل رسمی آیفون شناخته شد که لقب پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه در دنیا را نیز از آن خود کرد . در مورد این سیستم عامل گفته شد ، تا ۵ سال آینده هیچ سیستم عاملی برتر از iOS عرضه نخواهد شد . تا به امروز چهار نسخه بسیار پیشرفته از iOS عرضه شده بود که هر یک قابلیت ها و ویژگی های جدید را رونمایی کردند ، سر انجام در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال نسخه جدید این سیستم عامل موسوم به iOS5 عرضه شد که ویژگی ها و ابزار های خاصی نیز بهره مند است .

آندروید :*

سیستم عامل آندروید در سال ۲۰۰۷ متولد شد . از آندروید برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در گوشی HTC استفاده شد که گروهی از کارشناسان آن را سریع ترین سیستم عامل آن سال نامیدند . به دلیل پیچیده بودن ، و عدم تجربه کاربران نسبت به اینگونه سیستم عامل ها آندروید اولیه محبوبیت خود را از دست داد تا جایی که به سرعت این سیستم عامل به عرضه نسخه های مختلف معایب قبلی خود را پوشاند . حال آندروید نسخه ۴ منتشر شده که انتظار میرود یک تجربه بسیار خوب برای علاقه مندان باشد .

ویندوز فون :*

ویندوز تلفن های همراه موسوم به ویندوز فون ۷ ، تجربه جدید برای دارندگان تلفن همراه ، در این نسخه تمامی کاربران و کارشناسان معتقد بودند که کار کردن با این سیستم عامل بسیار آزار دهنده میباشد ، زیرا شما بیش از حد محدود میباشید ! به تازگی سیستم عامل ویندوز فون ۷٫۵ منتشر شد تا تمامی محدویت ها محو شود و کاربر لذت بیشتری از نسل جدید داشته باشد . این سیستم عامل از نظر محبوبیت با iOS و آندروید قابل مقایسه نیست اما انتظار میرود با قرار دادن این سیستم عامل در قلب گوشیهای نوکیا محبوبیت نیز افزایش بیاید .
منبع:i-os.ir
mzarrin بازدید : 303 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ساختن رام مورد علاقتون در طی 5 دقیقه!
سلام و درود فراوان شما میتونین با رفتن به سایت زیر و انتخاب کردن generator در بالای صفحه رام سفارشی خود را بسازید و دانلود کنید البته متاسفانه فقط برای galaxy s و galaxy sII کار میکنه:
http://romkitchen.org/
میتونید بیس باند کرنل CSC برنامه های مورد نظر تم ها بوت انیمیشن صدا ها رو سفارشی کنید و بعد اونو دانلود کتید
(این رام ها ادیت شده هستند و نیاز به روت دارند جهت اطلاع!)
mzarrin بازدید : 301 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اندروید4 روی نوکیا n9
نسخه آلفا آندروید4 که برای این گوشی پرت شده ، دارندگان این گوشی برای استفاده از این نسخه باید خیلی مراقب باشند و طبق دستور العمل ها عمل کنند و گرنه ممکنه دستگاهتون بریک بشه.
نسخه آلفا آندروید4 که برای این گوشی پرت شده ، دارندگان این گوشی برای استفاده از این نسخه باید خیلی مراقب باشند و طبق دستور العمل ها عمل کنند و گرنه ممکنه دستگاهتون بریک بشه. (میتونید به آدرس لینک زیر هم رجوع کنید)
این تازه اولین نسخه استیبل(پایدار) از این رام برای این گوشی می باشد و تقریبا تمام امکانات اندروید را به شما ارائه می دهد.
البته باگهایی هم داره ، مثل درست کار نکردن سنسور شتاب سنج و . . .
بقیه امکانات آندروید مثلا مولتی تاچ به خوبی روی این گوشی کار می کنه. این عملکرد خوب امکانات نشان دهنده این است که N9 سخت افزار مورد نیاز برای جرای آندروید را داره.
صفحه 3.9 اینچ
1گیگابایت RAM
چیپست TI OMAP 3630

لینک سایت دانلود: http://forum.nitdroid.com/index.php?topic=94.0
mzarrin بازدید : 277 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تاریخ ارائه گوشیهای Sony Xperia P و Xperia U به 28 می موکول شد
گوشیهای Sony Xperia P و Xperia U با داشتن یک طراحی منحصر به فرد از جانب شرکت سونی بالاخره ارائه خواهند شد ، که به نسبت قیمت آن احتمالا به راحتی خوهید توانست برای خرید آن هزینه کنید .


وشیهای Sony Xperia P و Xperia U بنا به گفته فروشگاه آنلاین موبایل در انگلیش (British retailer Clove) این دو گوشی 28 ام ماه May به اروپا خواهد رسید.

البته پیش از اینها انتظار می رفت که در 7 ام ماه می ، برسند.

Sony Xperia P دارای یک صفحه نمایش 4اینچیqHD، یک پردازنده دو هسته ای وصفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن بالا و 8مگاپیکسل دوربین، با قیمت 379.99 پوند پیش فروش می شود.

از سوی دیگر Xperia U هم کوچکترین گوشی هوشمند ، سری 2012 ساخت سونی می باشد ، که با صفحه نمایش 3.5اینچ است، و پردازنده دو هسته ای 5-مگاپیکسل دوربین ، با قیمت 229.99پوند پیش فروش می شود.

Xperia P در رنگهای مشکی و همچنین نقره ای و Xperia U نیز سفید و همچنین نسخه سیاه و سفید ارائه می شوند.

mzarrin بازدید : 246 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 
Motorola Droid RAZR/MAXX هم اکنون در حال بروز رسانی
 
 

Motorola Droid RAZR و RAZR MAXX همانطور که چند روز پیش هم اعلام کرده بودیم با دریافت آپدیت و ارتقایی مناسب و معقول جان تازه ای می گیرند و بر همین اساس هم اکنون این بروز رسانی نه البته منظور ساندویچ بستنی ( به در حال حاظر ، به هر جهت ) اما نسخه ای که ورژن 6.12.181 خواهد بود ، دریافت می کنند .

بعضی از مهمترین تغییرات این دستگاه ها :
ثبات دستگاه بهبود یافته است
عملکرد دستگاه برای ازایش عمر باتری بهینه سازی شده است
شاخص پوشش 4G دقت بیشتری در نمایش اتصال داده دارد.
بهبود اتصال Wi-Fi hotspot در هنگام استفاده از امنیت WPS
delivery پیام های متنی بهبود یافته است
افزایش امنیت در نرم افزار های Verizon

برای دانلود این بروز رسانی شما از هم اکنون می توانید با رفتن به مسیر زیر در گووشی خودتان Menu>Settings>About Phone>System updates این آپدیت را دریافت کنید یا منتظر راه دیگر رسیدن به این آپدیت باشید و صبر پیشه کنید .

mzarrin بازدید : 219 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سامسونگ امیدوار است در فروش گلکسی‌اس۳، نسل بعدی تلفن همراه اندرویدی خود با انبوهی از مشتریان مشتاق روبرو شود تا آنجا که با راه‌اندازی لحظه‌شماری آنلاین، رونمایی محصول جدید خود را انتظار می‌کشد.



به گزارش فارنت، بخش موبایل شرکت سامسونگ صبح امروز همچنین در صفحه توئیتر خود پیغام خاص و مرموزی را بدین مضمون منتشر کرد: “Destination: tgeltaayehxnx” که احتمالا کلمه‌ای تشکیل شده از جمله “The next Galaxy” است.

این موضوع تا آنجا ادامه پیدا کرد که وب‌سایت TheVerge همچنین کشف کرد که tgeltaayehxnx در واقع نام یک وب‌سایت نیز است که ظاهرا توسط بخش موبایل شرکت سامسونگ راه‌اندازی شده و در آن ضمن قرار گرفتن یک ثانیه‌شمار معکوس، پیغامی نیز بدین مضمون در بالای آن قرار گرفته است که: “شما قدم بعدی را برخواهید داشت تا..”

شرکت سامسونگ تاکنون به غیز از زمان رونمایی تلفن همراه هوشمند جدید خود که پیش از این سوم ماه می (چهاردهم اردیبهشت) اعلام شده بود، جزئیات اندکی از آن را افشا کرده است.

در همین حال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سری جدید تلفن همراه هوشمند اندرویدی سامسونگ که احتمالا همان گلکسی اس‌۳ نام خواهد داشت نسبت به سری قبلی خود از ارتقاء کمتری برخوردار شده است.

هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است اما همان گزارش‌ها این تلفن همراه را از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به HTC One X می‌دانند که از پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱.۵ گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی برخوردار است.

البته همانطور که گفتیم، پیش از این زمان رونمایی از تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ چهاردهم اردیبهشت اعلام شده بود و هنوز معلوم نیست سامسونگ بعدازظهر امروز و در ساعات ۱۶ به وقت تهران قصد رونمایی از چه چیزی را دارد و آیا زمان رونمایی از سری بعدی کهکشانی را جلئو انداخته و یا محصول یا سرویس دیگری در راه است.
mzarrin بازدید : 201 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اداره ثبت اختراعات ایالات متحده رسما جزئیات یک حق اختراع (پتنت) ثبت شده توسط شرکت مایکروسافت را منتشر کرد.



به گزارش فارنت، اختراع ثبت شده مربوط به یک سیستم نمایش دوطرفه دستگاه برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها است که البته صفحه نمایش دوم دارای قدرت کمتر و احتمالا به صورت یک E-INK خواهد بود.

صفحه نمایش دوم برای به‌دست آوردن اطلاعاتی مانند ساعت فارغ از صفحه نمایش اصلی بسیار مفید بوده و در ضمن فضای بیشتری را در اختیار صفحه اصلی قرار می‌دهد. صفحه نمایش دوم همچنین می‌تواند از یک پردازنده کم قدرت استفاده کند تا بار وارد شده بر پردازنده اصلی را کاهش دهد.

این ایده برای تلفن‌های همراه بسیار مفید است و می‌تواند دارای کاربری‌های فراوانی نیز باشد.
mzarrin بازدید : 275 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

انتشار نسخه v025 رام GingerDX برای هسته اصلی

سلام
رام GingerDX ویژه هسته های اصلی بروز رسانی شد اما با هسته های / Alfs / LinuxDX هم سازگار است

http://forum.xda-developers.com/atta...9&d=1331756210
ناشر : B.Jay
تاریخ انتشار : 23 فروردین 1391
ویرایش : v025
برای هسته های Stock / Alfs / LinuxDX جایگزین کردن system/etc/hosts گذشته با یک فایل میزبان معمولی
تقریبا تعداد 16،500 خط (بالای 500KB ) برای مسدود کردن موارد غیر ضروری
استفاده از نرم افزار AdAway یا مشابه آن
بهینه سازی تنظیمات حسگر روشنایی در hw_config.sh - ::سرعت بیشتر تا 32768 (از 8192)
- ::سرعت پایین تر تا 32768 (از 65538)
- ::حدودا تا 255 (از 250)
- ::تعویض منحنی مقصد با 100,115,130,175,254 (از 10,75,120,164,254)
- ::میانگین متوسط -پایین تا 512ms (از 1024m
بهینه سازی در gps.conf
- تنظیم مقادیر سرور NTP به ...
NTP_SERVER = africa.pool.ntp.org
NTP_SERVER = asia.pool.ntp.org
NTP_SERVER = europe.pool.ntp.org
NTP_SERVER = south-america.pool.ntp.org
... گسترش برای مناطقی که در آن X8 فروخته شده.
تغییر در tiwlan.ini
- WiFiAdhoc = 1 (از WiFiAdhoc = 0)
در حال تحقیق برای آماده سازی حالت SoftAP،
پاکسازی بسیاری از اسکریپت ها درپایه سیستم با هم ادغام شدن ماژول ها هسته اصلی در داخل رام
اضافه شده آلارم ، آگاه سازی، زنگ ها و صداهای رابط کاربری ICS
جیمیل 2.3.6
بازی فروشگاه 3.5.16
اضافه شدن GalleryDX ، بر اساس QuickPic 2.2.2

تغییرات دیگر:
ساعت مرکز در نوار وضعیت در حال حاضر در CMParts
- پچ doixanh.
"غیر فعال کردن انیمیشن بوت" در CMParts
به روز رسانی زبان های متفرقه در CMParts
- ترجمه روسی
- ترجمه آلمانی
- ترجمه های ایتالیایی
- ترجمه بلغاری
http://forum.xda-developers.com/atta...1&d=1331756210
دستورالعمل نصب :

۱. اختیاری: فلش Alfs
توجه داشته باشید که برای فلش یک هسته نیاز به باز بودن بوت لودر است .برای جلوگیری از بریک شدن ابتدا تاریخ ساخت گوشی خود را بررسی کنید!
۲. دانلود رام
۳. کپی فایل ZIP برای کارت حافظه۴. راه اندازی مجدد و ورود به محیط CWM ۵. نصب رام با استفاده از گزینه فایل های سفارشی فشرده ۶. نصب افزونه ماژول هسته اصلی یا افزونه هسته Alfs
۷. راه اندازی مجدد۸. استفاده و لذت بردن از رام......
دیگر ویژگی ها:

تمیز و آخرین CM7 nightlies Hero با جدیدترین ویرایش 2.3.7
کارکرد کامل دوربین
تعداد حداقل برنامه ها نصب شده .
سبک وزن.
ماژول (هسته اصلی): ax8mt (ثابت)، ext3 / 4، x8gesture، x8mddi، x8uv، x8mddi، x8smartass
Alfs اضافه ها: Libs Adreno به منظور بهبود عملکرد گرافیکی در هسته Alfs
طبق معمول با رام های دیگر: فای، بلوتوث، USB، سنسور، 3D، ویدئو، رادیو FM، دوربین، روت بودن گوشی، JIT،
ZIP aligned، App2SD، ...
کاملا روان مثل رام doixanh Froyo CM6 در 2D (منوی پیمایش / پرتاب ...)
تم AChep در ICSandwich گنجانده شده است.پشتیبانی از WEP adhoc
CallMeLouder: زمانی که تلفن در داخل یک کیسه و یا جیب باشد، صدای زنگ بلند تر می شود
بهبود یافتن خفه کردن صدای زنگ با برگرداندن گوشی
با برگرداندن گوشی زنگ هشدار قطع میشود
غیر فعال کردن چراغ اخطار در شب پایان رساندن تماس با دکمه بازگشت
پشتیبانی در ساخته شدن نوار وضعیت شفاف
مخفی کردن نماد در SMS
کپی سریع/ چسباندن سریع روش ذخیره برای بهبود عملکرد 2D
متن حامل سفارشی
ساخته شده در پشتیبانی ویرایش تکرار آهنگ زنگ بدون OGG
بهینه شده است ("smoothened") مرورگر / پرتاب متن و منو ها
قفل صفحه نمایش تصادفیقفل صفحه نمایش / بوت / آهنگ های زنگ صدا / تصویر زمینه زنده به شیوه سنس
شماره گیر هوشمند
دکمه خواب بر روی ویجت کنترل قدرت
نمایش برنامه های اخیر در نوار وضعیت
مرکز ساعت در نوار وضعیتنمایشگر متنوع باتری در نوار وضعیت
بخش تنظیمات (با محلی سازی برای بسیاری از زبانها)
وای فای سازگار با EduRoam !
GalleryDX (جایگزینی برای گالری اصلی، بر اساس QuickPic)

دیگر ویژگی ها:

تمیز و آخرین CM7 nightlies Hero با جدیدترین ویرایش 2.3.7
کارکرد کامل دوربین
تعداد حداقل برنامه ها نصب شده .
سبک وزن.
ماژول (هسته اصلی): ax8mt (ثابت)، ext3 / 4، x8gesture، x8mddi، x8uv، x8mddi، x8smartass
Alfs اضافه ها: Libs Adreno به منظور بهبود عملکرد گرافیکی در هسته Alfs
طبق معمول با رام های دیگر: فای، بلوتوث، USB، سنسور، 3D، ویدئو، رادیو FM، دوربین، روت بودن گوشی، JIT،
ZIP aligned، App2SD، ...
کاملا روان مثل رام doixanh Froyo CM6 در 2D (منوی پیمایش / پرتاب ...)
تم AChep در ICSandwich گنجانده شده است.پشتیبانی از WEP adhoc
CallMeLouder: زمانی که تلفن در داخل یک کیسه و یا جیب باشد، صدای زنگ بلند تر می شود
بهبود یافتن خفه کردن صدای زنگ با برگرداندن گوشی
با برگرداندن گوشی زنگ هشدار قطع میشود
غیر فعال کردن چراغ اخطار در شب پایان رساندن تماس با دکمه بازگشت
پشتیبانی در ساخته شدن نوار وضعیت شفاف
مخفی کردن نماد در SMS
کپی سریع/ چسباندن سریع روش ذخیره برای بهبود عملکرد 2D
متن حامل سفارشی
ساخته شده در پشتیبانی ویرایش تکرار آهنگ زنگ بدون OGG
بهینه شده است ("smoothened") مرورگر / پرتاب متن و منو ها
قفل صفحه نمایش تصادفیقفل صفحه نمایش / بوت / آهنگ های زنگ صدا / تصویر زمینه زنده به شیوه سنس
شماره گیر هوشمند
دکمه خواب بر روی ویجت کنترل قدرت
نمایش برنامه های اخیر در نوار وضعیت
مرکز ساعت در نوار وضعیتنمایشگر متنوع باتری در نوار وضعیت
بخش تنظیمات (با محلی سازی برای بسیاری از زبانها)
وای فای سازگار با EduRoam !
GalleryDX (جایگزینی برای گالری اصلی، بر اساس QuickPic)

دیگر ویژگی ها:

تمیز و آخرین CM7 nightlies Hero با جدیدترین ویرایش 2.3.7
کارکرد کامل دوربین
تعداد حداقل برنامه ها نصب شده .
سبک وزن.
ماژول (هسته اصلی): ax8mt (ثابت)، ext3 / 4، x8gesture، x8mddi، x8uv، x8mddi، x8smartass
Alfs اضافه ها: Libs Adreno به منظور بهبود عملکرد گرافیکی در هسته Alfs
طبق معمول با رام های دیگر: فای، بلوتوث، USB، سنسور، 3D، ویدئو، رادیو FM، دوربین، روت بودن گوشی، JIT،
ZIP aligned، App2SD، ...
کاملا روان مثل رام doixanh Froyo CM6 در 2D (منوی پیمایش / پرتاب ...)
تم AChep در ICSandwich گنجانده شده است.پشتیبانی از WEP adhoc
CallMeLouder: زمانی که تلفن در داخل یک کیسه و یا جیب باشد، صدای زنگ بلند تر می شود
بهبود یافتن خفه کردن صدای زنگ با برگرداندن گوشی
با برگرداندن گوشی زنگ هشدار قطع میشود
غیر فعال کردن چراغ اخطار در شب پایان رساندن تماس با دکمه بازگشت
پشتیبانی در ساخته شدن نوار وضعیت شفاف
مخفی کردن نماد در SMS
کپی سریع/ چسباندن سریع روش ذخیره برای بهبود عملکرد 2D
متن حامل سفارشی
ساخته شده در پشتیبانی ویرایش تکرار آهنگ زنگ بدون OGG
بهینه شده است ("smoothened") مرورگر / پرتاب متن و منو ها
قفل صفحه نمایش تصادفیقفل صفحه نمایش / بوت / آهنگ های زنگ صدا / تصویر زمینه زنده به شیوه سنس
شماره گیر هوشمند
دکمه خواب بر روی ویجت کنترل قدرت
نمایش برنامه های اخیر در نوار وضعیت
مرکز ساعت در نوار وضعیتنمایشگر متنوع باتری در نوار وضعیت
بخش تنظیمات (با محلی سازی برای بسیاری از زبانها)
وای فای سازگار با EduRoam !
GalleryDX (جایگزینی برای گالری اصلی، بر اساس QuickPic)

لینک دانلود:http://www.mediafire.com/?fub726u49343osj
mzarrin بازدید : 524 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

(رام رسمی) رام رسمی 2.3.6 همراه با دئودکس و ساپورت فارسی

سلام دوستان...



  سامسونگ رامی را معرفی کرد که امکانات جالبی به اون اضافه کرده بود که شاید بتونه جلوی انتقاداتی که به ریلیز نکردن اندروید 4 برای گالککسی اس رو تا حدودی بگیره..

یکی از این امکانات face unlock (باز شدن گوشی با تشخیص چهره) هستش که در اندروید 4 استفاده میشه...

[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک دانلود:
http://mirror.goa-tool.de/Sonstiges%...OXAJVU_OXA.zip


پسورد:
samfirmware.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این رام به صورت سه فایلی هست و روش نصب هم در قسمت اموزش نصب رامهای رسمی وجود داره..




فارسی سازی رام




برای فارسی کردن این رام باید پس از نصب رام رسمی 2.3.6 رام دئودکس شده رو از طریق ريکاورى نصب کنید

رام دئودکس:
http://hotfile.com/dl/140338138/b842...-CWM3.zip.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فایل فارسی ساز هم از ریکاوری نصب میشه

فارسی ساز:
http://www.uploadbaz.com/mvvosizqrgfm

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جهت روت کردن این رام .نصب از طریق odin که در قسمت اموزش مربوطه گذاشتم

http://www.uploadbaz.com/h4x21sncr5n7




**موفق باشید**

mzarrin بازدید : 264 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

رام پورت شده اندروید 4.0.3 (ICS) با نام Team ICSSGS RC 4.2 (آپدیت:21بهمن)

این رام 4.03هست البته به گفته ی خود منتشر کننده هیچ باگی نداره.

ورژن آخر این رام

download rom


What works -
Hardware Acceleration
RIL(Radio Interface Link = Calls / Texts / Data)
Audio
Touch
Wi-Fi
Both SD Cards (Internal & External)
Android Market access
Contacts sync
Calendar sync
Camera(Video Recording & Pictures)
Panorama mode
Face Unlock
GPS
Bluetooth
Wired tethering
FM Radio(Download Spirit FM from Android Market)
Wireless tethering

- What does not work (Fixes will be in progress) -

لینک دانلود رام،کرنل،،و پچ های آپدیت رام

http://ics.samsung-updates.com/ICSI9000/
http://ics.samsung-updates.com/ICSI9000/

سوپریزور و کرنل

http://ics.samsung-updates.com/kernels/

امکانات و تغیرات رام


- RC2.1 -
- Kernel recompiled (glitch splashscreen) -
- Fixed superuser -
- Better boot animation -
- Contacts and dialer now have T9 search -

-RC2 -
- Based on Glitch Kernel!!! -
- Live OC -
- Auto brightness is now fixed -
- WiFi tether is working now -
- MediaScanner should not repeat data anymore -

-RC1 -
- Brightness issue's fixed -
- Calendar sync is now working -
- Video recording is now working -
- Video playback is now working -
- Full hardware acceleration -
- Full Google Apps suite -
- Market updated to latest version -

- Beta 3 -
- ROM is now based on Android 4.0.3 -
- Mass Storage mode is now working -
- RIL is now working fine -
- Bluetooth is now working fine -
- Wi-Fi is now working fine -
- Overall speed increase -
- ROM is much more stable -

- Beta 2 -
- Adb now works at boot -
- PIN lock should work now -
- Nandroid now works -
- Fixed Market download problem -
- Minor fixes (code cleanup) -
با تشکر از دوست عزیزمون:saeedmorida

حل مشکلusb


Terminal Emulator از مارکات دانلود کنید Terminal Emulator باز کنید
su تایپ کنید و enter را بزنید
Accept the superuser dialog میاد به برنامه اجازه بدید
setprop persist.sys.usb.config mass_storage,adb تایپ کنیدو enter را بزنید
گوشی رو ریبوت کنید
لینک Terminal Emulator
http://apkcenter.com/Uploader/index....-naser0172.apk
موفق باشید

طبق معمول همه چی گردن خودتونه
mzarrin بازدید : 248 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

[Rom][updated][22-3-2012][IMAGINARY ICS V.3][By: AhMed Hamouda][Multi Language]

این یک رام عالی بر پایه ics هست که امیدوارم لذت ببرید





* اطلاعات رام :
- Based on stock DXKT5 2.3.6
- ساپورت 55 زبان ( Europe, Asian, Middle east)
- زبان از پیش تعیین شده انگلیسی
- فرمت فایل های سیستمی ext4 است
- روت شده و دئودکس شده
- Overscroll glow and CRT OFF effect enabled
- استفاده از CF-root و
b84 فیکس کرنل
- اطلاعات رم و خالی از لگ
- Script to manage RAM Turbo Boost v.8.5
- Script to manage RAM Adrenaline Boost v.2
- اضافه شدن لانچر تاچ ویز 5x4, 5 dock
- 14 toggles mod included (flash light not working on ace)
- Overscroll glow and CRT animation effect
- بوت انیمیشن ics
- تصاویر زمینه و کیبرد ics
- ساپورت کردن از فلش پلیر v.11.1.102.59 (البته در اپرا مینی کار نمیکند)
- فیکس شدن برای استفاده عرب زبانان و فارسی زبانان
- ریکاوری cwm v.5.0.2.6
- قابلیت a2sd
- Smooth scroll mod
- هک شدن فایل hosts
- و چیزهای دیگر...


* تغییرات:

- ImaGinary ICS V.1 [8/3/2012]
- Now Based On Stock DDKQ8 2.3.6
- اضافه شدن زبان جدید
- اضافه شدن صدا
- اضافه شدن کیبرد و تصاویر زمینه ی ics
- اضافه شدن سرعت boost v.8.5 (توسط من)
- اضافه شدن فلش پلیر v.11.1.102.59 (در اپرا مینی کار نمیکند)
- اضافه شدن فایل های مدیا
- آپدیت در CFroot و فیکس
b84
- آپدیت لانچر تاچ ویز 5 در برنامه ها
- update carrier, date colour some, applications icons
- آپدیت بوت انیمیشن
- new tweaks for framework and systemui (correct some .png)
- removed status bar transparency (conflict with some apps)
- removed RTL and unneeded font (offcial arabic support now)
- فیکس استاتیوز بار، مونت sd و usb مشگل دارد
- فیکس kies
مشگلی در کانکت شدن ندارد (فایل های csc اضافه شد)

- ImaGinary ICS V.2 [12/3/2012]
- فیکس کدهای ویدیو (سیاه و سفید بودن ویدیو ها)
- فیکس سرعت مونت کردن sd و (حالا 4گیگ را در 5 ثانیه مونت میکند)
- فیکس فرامورک و سیستم
- اضافه شدن اسکریپت a2sd و (استفاده کنید با link2sd)
- اضافه کردن tweaks برای سرعت و عمر بیشتر باطری

- Add Arabic countries CSC (more network settings)
- Removed Beats (download Beats Xloud Patch if you like)
- Removed un needed media files and fonts (more free memory)
- Removed turbo boost v.8.5 (no need and make some problems)


- ImaGinary ICS V.3 [22/3/2012]
- Based on Stock 2.3.6 DXKT5
- فیکس مشگل وای فای و 3g و جی پی اس
- فیکس زبان عربی در برنامه ها
- فیکس فرامورک و سیستم
- اضافه شدن زبان
- آپدیت رنگ ساعت شبیهه ics
- Add RTL fix for Arabic and Hebrew
- اضافه شدن csc جدید کشور
- Add Adrenaline boost
- Add Turbo Boost v.8.5
- Add ImaGinary Theme Patch
- اضافه شدن اطلاعات برنامه ها

برای نصب :

- اول cwm ورژن 5 رو نصب کنید
- وایپ کش, delvic کش و
factory reset و فلش کنید



اسکرین شات :

mzarrin بازدید : 261 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

[ DEV] CyanogenMod 9.0.0-RC0-GT-S5660-GalaxyICS-KANG-beta7 [Latest update: 18.03.12]

جز مشگل در دوربین مشگلی در این رام نیست و میتونید از رام لذت ببرید






آموزش نصب:

  1. ابتدا از رام فعلی بکاپ بگیرید تا در صورت لزوم به رام قبل برگردید


ریکاوری مخصوص رو از اینجا دانلود و از گزینه ی install zip از داخل ریکاوری نصب کنید

اگر از رام های (CM7.1/CM7.2/GM9) استفاده میکنید نیاز به نصب دوباره ریکاوری نیست !

فایل رام دانلود شده را بدون دستکاری به مموری کارت انتقال دهید


به ریکاوری برید(کلید هوم + پاور)


تمام وایپ هارو انجام بدید wipe datarestore-wipe cashe-wipe delevik cashe .


سیستم و دیتا را فرمت کنید


از گزینه ی install zip from sd card فایل رام رو فلش کنید


نکته : ممکن است در بار اول لود شدن رام 4 تا 5 دقیقه طول بکشد


اسکرین شات :







تغییرات در beta 5 :

  • صفحه به درستی کار میکند
  • سورس cm آپدیت شده
  • کرنل جدید, updated to 2.6.35.7perf-CL945787
  • Smoother than Gingerbread
  • نظیمات سیستم به خوبی کار میکند
  • اضافه شدن تنظیمات گرافیک
  • پاک شدن برنامه های بدون استفاده
mzarrin بازدید : 274 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

رام رسمی N7000XXLP1_N7000OXALP1_OXA (Android 4.0.3) OFFICIAL CUSTOM

این رام رسمی سامسونگه اما به نوعی میشه گفت کاستومه و رام تست حساب میشه..


این رام آزمایشیه و باگ داره...


لینک دانلود:

Firmware N7000XXLP1_N7000OXALP1_OXA



پسورد: samfirmware.com

دوستانی که تست میکنن نظرشونو بگن تا بقیه هم استفاده کنن...

اسکرین شاتها:

[IMG][/IMG]

mzarrin بازدید : 248 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

رام رسمی 4.0.3 XXLPQ (کاملا رسمی) Official Ice Cream Sandwich (4.0.3)


سامسونگ بالاخره رام رسمی ice cream sandwich ورژن 4.0.3 را رسما برای چند کشور معرفی کرد.



این رام کامل و نهائی سامسونگ است

لینک دانلود:



download


با تشکر از darksiren عزیز بابت لینک دانلود بدون هیلتر
پسورد:samfirmware.com

این رام تک فایلی هست و در قسمت pda ادین قرار میگیرد (تیک repartion را نزنید)
mzarrin بازدید : 270 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

galaxy s 3 با قابلیت شارژ بیسیم!!

*

طی روزهای اخیر شایعات و گزارشات مختلفی در رابطه با تلفن آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۳ مطرح شده است، از این میان می*توان به پردازنده ۴ هسته*ای، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی HD، بدنه سرامیکی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. شار*ژ بیسیم هم یكی از این توانایی هاست.*

براساس گزارش DDaily اگر این شایعه درست باشد، Galaxy S3 اولین تلفن هوشمند با قابلیت شارژ بی*سیم خواهد بود. سیستم شارژ بی*سیم از طریق القاء مغناطیسی کار خواهد کرد و قادر به شارژ تلفن در فاصله ۱ تا ۲ متری نسبت به استیشن شارژر خواهد بود. تا به امروز سیستم*های مختلفی برای شارژ بی*سیم گجت*ها معرفی شده*اند و شاید این اقدام سامسونگ شروع توسعه و عملی شدن این فناوری باشد. مطمئنا در شروع کار لوازم جانبی کمی از شارژ بی*سیم پشتیبانی خواهند کرد اما اگر تلفن پرطرفداری مثل Galaxy S III از این فناوری پشتیبانی کند. احتمالا قابلیت شارژ بی*سیم به سرعت همگانی شود.
samsung_galaxy_s3_wireless.jpg



بدون شک اگر نسل سوم Galaxy S از فناوری بی*سیم پشتیبانی کند، سامسونگ پشتیبانی از این فناوری را وارد اکوسیسم خود کرده و امکان شارژ بی*سیم را به ابزارهای پرتابل دیگر خود نیز اضافه خواهد کرد. به این ترتیب کاربران ابزارهای سامسونگ دیگر نیازی به حمل شارژرهای سیمی مختلف نخواهد بود.

براساس گزارش تازه SamMobile تلفن گلکسی اس ۳ به شرح زیر است:

Codename: GT-I9300
Size: 131,3 x 63,7 x 8 mm
Weight 125 grams
4.8" Super Amoled HD (313 pixels a inch.) (resolution 720 x 1280)
12 megapixel camera with LED
1.3 megapixel front camera
1.5 GHZ quad-core processor.
Bluetooth 4.0
NFC
Wi-Fi a/b/g/n
MicroUSB 2.0
HDMI
Battery 1750 mAh
mzarrin بازدید : 273 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

رابط کاربری Metro برای Galaxy Tab 10.1




اگه گوشی ویندوز فون7 داشته باشید حتما با رابط کاربری مترو آشنایی کامل دارید.
این رابط کاربری به طور انحصاری برای گوشی های ویندوزی توسط مایکروسافت عرضه شد و قراره در ویندوز8 هم از اون استفاد بشه.
اما در دنیای امروزی دیگه کمتر چیزی انحصاری باقی میمونه!
توسعه دهندگان XDA دست به کار شدن و این رابط کاربری رو برای گلکسی تب 10.1 به صورت یک تم پورت کردن!
پس الان میتونید گلکسی تب 10.1 خودتون رو به شکل ویندوز فون7 در بیارید ولی اندروید رو از دست ندید!

لینک دانلود تم
mzarrin بازدید : 218 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

بنچمارک AT&T HTC One X با پردازنده دوهسته ای qualcomm snapdragon s4 krait

یکی از کاربران اندروید سنترال بچمارک گوشی one X at&t را گرفته است این گوشی از پردازنده دو هسته qualcomm snapdragon s4 krait استفاده می کند.
درین بنچمارک که از تمام توان نرم افزاری ، سخت افزری استفاده نشده است اما نزدیک به نهایت است



s4 krait یک پردازنده عالی از qualcomm بوده و همانطور که در بنچمارک می بینید عالی ظاهر شده است
این گوشی برخلاف One X از پردازنده چهار هسته ای تگرا 3 استفاده نمی کند و دلیل آن به خاطر شبکه LTE بوده که مصرف باطری بالایی دارد و زمان استفاده را کم می کند.
و این بنچمارک کمک خوبی به کسانی است که ناراحت از عدم وجود چهارهسته ای تگرا 3 هستند.

Android Central
mzarrin بازدید : 228 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

عرضه گوشی های HTC One X, S, V از دوشنبه (14 فروردین )در اروپا و آسیا

گوشی ها htc سری one که شامل گوشی های رنج بالای One X , One S و گوشی میان رنج One V از روز دوشنبه در اروپا و بعضی مناطق آسیا فروشش آغاز می شود




این گوشی ها از بریتانیا و اتریش شروع می شود و قیمت های آن
599 یورو برای One X
499 یورو برای One S
299 یورو برای One V

در بازار های آسیا معلوم نیست اما سنگاپور و تایوان تائید شده است

کاربران اروپایی اگر پول نقد برای 3 One ندارند می توانند مدتی صبر کرده و به صورت قراردادی بخرند

mzarrin بازدید : 234 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

بسته بروز رسانی آندروید 2.3 (با طعم بستنی ساندویچی) برای سامسونگ GalaxyS در کره منتشر شد



اگر در جریان اخبار چند ماه پیش بوده باشید ، سامسونگ اعلام کرد که بروز رسانی آندروید4 برای GalaxyS و GalaxyTAB ارائه نخواهد داد و این باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود.
به خاطر همین هم سامسونگ برای راضی نگه داشتن مشتریان خود ، بروز رسانی مناسبی برای نسخه 2.3 آن ارائه کند. این نسخه بروز رسانی به Value Pack معروف شده است. که بسیاری از امکانات آندروید4 به آن اضافه خواهد شد.
هم اکنون این بسته بروز رسانی برای سامسونگ GalaxyS فعلا در کره جنوبی منتشر شده است و از طریق برنامه kies2.0 می توانند گوشی خود را آپدیت کنند.

در این بسته بروز رسانی آندروید 2.3 بسیاری از قابلیتهای آندروید 4 به آن اضافه شده است از جمله :

Face Recognition (Face Unlock) : برنامه فقل تخصیص چهره ، که برای امنیت دستگاه زمانی که دور از چشممون هست ، بسیار کاربردی است.
Snapshots : عکس گرفتن هنگام فیلم برداری
change font size app : برنامه تنظیم خودکار اندازه فونتها ، باتوجه به نیاز کاربر.
و همچنین با داشتن لانچر بهبود یافته با ویژه گیهایی مانند اضافه کردن یک فولدر جدید به صفحه

phonearena
mzarrin بازدید : 195 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

اندروید 5.0 سال آینده میلادی با نام Jelly Bean از راه می رسد

jellybean2012.jpg%3F1330943485.jpg

ممکن است شما هنوز اندروید بستی حصیری یا همان نسخه 4.0 را تجربه نکرده باشید، اما گوگل بیکار نیست و مشغول توسعه نسخه 5.0 است.هر چند باید تا سال آینده میلادی منتظر آن بمانید.در گوگل مرسوم است که نسخه های مختلف اندروید را به نام خوراکی های خوشمزه نامگذاری می کند. و حالا بعد از بستنی حصیری نوبت Jelly Bean(معادل با جیلی بیلی خودمان)رسیده است.
شرکت ایسوس هم میگوید که یکی از نخستین شرکت هایی است
که سال آینده میلادی دستگاه هایی با نام Jelly Bean وارد بازار می کند.جالب است بدانید تا به حال تمام نامگذاری های اندروید با اسم خوراکی های میان وعده و یا دسر بوده اند!!!!!

فعلا سوال اینجا است که jelly bean به فارسی شبیه و یا معادل کدام خوراکی مبشود؟؟؟؟؟
.
.
.
شما پیشنهادی ندارید؟!؟!؟!؟!؟!؟
mzarrin بازدید : 373 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

پاناسونیک: اولین پلوپز اندرویدی دنیا

sr-sx102.jpg%3F1332073203.jpg


آشپزی کردن از کارهایی است که به خاطر تنوع اش کمتر ما را خسته می کند. حالا فکر کنيد آشپزی کردن با گجت های جديد و سیستم عامل های دوست داشتنی شان چه لذتی دارد. تا به حال پلوپز اندرویدی ديده بودید!؟

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 341
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 9,593
  • بازدید کلی : 70,877